Snadná reklamace

NĚCO NEFUNGUJE? U NÁS JE REKLAMACE JEDNODUCHÁ.

Za všechno, co si u nás koupíte, dáme ruku do ohně. Pokud ale něco nefunguje, jak má, je reklamace u nás jednoduchá. Víme, že máme na vyřízení 30 dní, proč to ale protahovat? Uděláme všechno pro to, abyste měli výrobek co nejdřív zpátky doma.

JAK NA REKLAMACI?

1) Nahrajte Video

Ušetřete čas i peníze! Nahrajte krátké video prokazujicí nefunkčnost našeho produktu. Video odešlete na info@ilin.cz či do zpráv našeho Facebooku. Možná budeme mít pár doplňujících dotazů, ale pokud bude vše důvěryhodné, zašleme Vám nový produkt bez dalšího čekání.

2) DONESTE NÁM VÝROBEK OSOBNĚ

Napište nám na info@ilin.cz číslo objednávky a popis vady. Obratem vám pošleme štítek s čárovým kódem. Potom stačí výrobek zabalit, nalepit na balíček čárový kód a donést ho na kteroukoliv pobočku Zásilkovny.

3) POŠLETE HO POŠTOU

Pro urychlení reklamace nám prośim do balíčku, na info@ilin.cz či či do zpráv našeho Facebookupopište vadu produktu a číslo objednávky.

Adam Chadima - ILIN.cz
V Chotejně 1307/9
Praha 10
102 00
 tel.: +420 733 738 282 - čislo vždy předejte přepravní společnosti

 

Nikdy neposílejte výrobek k reklamaci na dobírku, v takovém případě bychom ho nemohli převzít. U všech uznaných reklamací proplácíme poštovné.

Do 14 dní od převzetí můžete samozřejmě odstoupit od smlouvy a výrobek nám vrátit. Pro odstoupení můžete využít tento formulář.